Balenie objednávok

V cene poštovného je zahrnuté dopravné a aj balné.

Všetky zásielky ktoré posielame balíme vždy tak, aby zákazníkovi tovar ktorý si u nás objednal, prišiel v poriadku a nehrozilo žiadne poškodenie počas dopravy a doručovania. Všetky objednávky sa balia do pevných a úplne nových krabíc, menšie objednávky prípadne menšie množstvo tovaru sa balia do bublinkových obálok alebo fólie.

Celý proces balenia je pod drobnohľadom, to znamená nepretržité snímanie kamerovým systémom. Dbáme na kvalitu balenia, aby bol zákazník vždy spokojný a mohol sa spoľahnúť na to, že mu tovar príde nielen včas, ale aj v úplnom poriadku. Balenie objednávok sa niekoľkokrát kontroluje a nakoniec sa zásielka odváža aby nedochádzalo k chybám a zámenám tovaru k čomu nám pomáhajú aj spomínané kamery.

Napriek tomu, v prípade, že by ste s balením objednaného tovaru neboli akokoľvek spokojní, nech zo strany našej či prepravcu, prosíme, informujte nás o tom. Môžete nás kontaktovať buď telefonicky, pomocou kontaktného alebo reklamačného formulára. My vykonáme adekvátnu nápravu vzniknutého problému a Vám zašleme obratom ako ospravedlnenie malý darček, pretože držíme svoje slovo, a keď sa raz niečo povie, tak to platí.

Zásady správneho procesu balenia a doručovanie objednávok tovaru.

  • za balenie objednávok si zákazník platí a preto aj táto služba musí byť 100% -ný
  • tovar balíme výhradne do nových krabíc, tak aby zákazníkovi prišla objednávky vždy v poriadku.
  • každý zákazník je informovaný o odoslaní zásielky emailom, ktorý uviedol v procese objednávania.
  • po expedíciu tovaru od nás, má zákazník možnosť sledovania jeho zásielky, kde sa v danom čase nachádza.
  • pred samotným doručením je zákazník vždy kontaktovaný prepravcom, aby si s ním mohol dohovoriť termín presného doručenia.