Doprava objednávok

Doprava objednávok nám nie je ľahostajná, aj keď ju zabezpečuje niekto iný a nie my sami.

Ako jeden z mála obchodov na slovenskom trhu, uvádzame zákazníkom cenu dopravy, ako aj hodnotu nákupu a kedy je cena dopravy zadarmo, priamo v detaile produktu aby si nakupujúci vedel okamžite spočítať konečnú cenu nákupu.

Každý náš zákazník si za doručenie objednávky platí, a preto má u nás 100% -ný servis, preto k doručovacieho procesu pristupujeme maximálne zodpovedne. Doručenie ako aj priebeh doručovania tovaru k našim zákazníkom pravidelne kontrolujeme. Chyba sa môže stať, nikto nie je neomylný. Pretože je to platená služba a za doručenie sa platí, preto v prípade, že tovar nie je doručený prepravnou spoločnosťou do 24 hodín, ihneď kontaktujeme zodpovedného zástupcu spoločnosti a celý problém riešime. Vieme, že od odovzdania zásielky do rúk prepravcovi naša kontrola nad objednávkou končí, to ale nie je problém Vás ako zákazníka, ale náš.

Kupujúci ktorí si zvolia ako spôsob doručenia zásielky služby prepravnej spoločnosti GLS alebo Uloženka, majú navyše v cene poštovného zahrnutú aj ďalšiu službu, kedy je vodič prepravnej spoločnosti povinný zákazníkovi pred doručením zavolať, aby si s ním dohodol termín odovzdania tovaru.

Napriek tomu, v prípade, že by ste s doručením tovaru neboli akokoľvek spokojní, nech zo strany našej či prepravcu, prosím, informujte nás o tom. Môžete nás kontaktovať buď telefonicky, pomocou kontaktného alebo reklamačného formulára. My vykonáme adekvátnu nápravu vzniknutého problému a Vám zašleme obratom ako ospravedlnenie malý darček, pretože držíme svoje slovo, a keď sa raz niečo povie, tak to platí.

Zásady správneho procesu balenia a doručovanie objednávok tovaru.

  • za balenie objednávok si zákazník platí a preto aj táto služba musí byť 100% -ný
  • tovar balíme výhradne do nových krabíc, tak aby zákazníkovi prišla objednávky vždy v poriadku.
  • každý zákazník je informovaný o odoslaní zásielky emailom, ktorý uviedol v procese objednávania.
  • po expedíciu tovaru od nás, má zákazník možnosť sledovania jeho zásielky, kde sa v danom čase nachádza pred samotným doručením je zákazník vždy
  • pred samotným doručením je zákazník vždy kontaktovaný prepravcom, aby si s ním mohol dohovoriť termín presného doručenia.